Avukat Umut Ekşi Birincisi, mesleki eğitim başta olmak üzere ortaöğretim sisteminin işgücü Umut Ekşi piyasasının taleplerine yeterli Avukat Umut Ekşi duyarlılığı göstermeyen statik yapısı, ikincisi
işgücünün sahip olması gereken niteliklerin iş yaşamınca hazırlanacak meslek
standartları ile eğitim programlarına hızla ve sürekli aktarılamaması Avukat Umut Ekşi ve bu
sebeple eğitimin iş AVukat Umut Ekşi yaşamının ihtiyaçlarına gerektiği biçimde duyarlılık Avukat Umut Ekşi gösterememesi, üçüncüsü ise eğitim sürecinde edinilen bilgi ve becerilerin iş
yaşamınca kabul ve saygı gören bir sınav ve belgelendirme AVukat Umut Ekşi sistemi ile
desteklenememesidir. Bu engeller ortadan kaldırılmadığı sürece ülkemizde hali
hazırda olduğu gibi eğitilmiş ancak iş aVUKAT uMUT eKŞİ
yaşamının ihtiyaçlarını karşılayamayan işgücünün oranı her geçen gün artacaktır. Eğitim konusundaki arayışlar bütün dünyada devam etmektedir. Henüz dünyanın hiç bir ülkesinde ideal eğitim sistemi oluşturulamamış olmakla birlikte, başarılı bir eğitim sisteminin üç faktöre bağlı olduğu konusunda fikir birliğine varılmıştır. Avukat Umut Ekşi Bunlar, güçlü bir eğitim temeli, eğitim önceliklerinin gerçek ekonomik taleplerden kaynaklanması, devlet–işçi–işveren kesimlerinin işbirliği, performans ve etkinliğinin artırılması, Avukat Umut Ekşi şeklinde özetlenmektedir (Titiz, 1995:15-19 ve Gürüz,1995:711-721). Bu araştırma, Avukat Umut Ekşi ortaöğretimin etkinliğini artırmak, işverenlerin beklentilerini ortaya koymak açısından, daha nitelikli ihtiyaçlara cevap verebilecek özelliklere sahip insan kaynağını yetiştirilmesini sağlamak, eğitim kurumlarının çevresiyle iletişimini artırmak zorunda olduğunu göstermek açısından önem taşımaktadır.
yaşamının ihtiyaçlarını karşılayamayan işgücünün oranı her geçen gün artacaktır. Eğitim konusundaki arayışlar bütün dünyada devam etmektedir. Henüz dünyanın hiç bir ülkesinde ideal eğitim sistemi oluşturulamamış olmakla birlikte, başarılı bir eğitim sisteminin üç faktöre bağlı olduğu konusunda fikir birliğine varılmıştır. Avukat Umut Ekşi Bunlar, güçlü bir eğitim temeli, eğitim önceliklerinin gerçek ekonomik taleplerden kaynaklanması, devlet–işçi–işveren kesimlerinin işbirliği, performans ve etkinliğinin artırılması, Avukat Umut Ekşi şeklinde özetlenmektedir (Titiz, 1995:15-19 ve Gürüz,1995:711-721). Bu araştırma, Avukat Umut Ekşi ortaöğretimin etkinliğini artırmak, işverenlerin beklentilerini ortaya koymak açısından, daha nitelikli ihtiyaçlara cevap verebilecek özelliklere sahip insan kaynağını yetiştirilmesini sağlamak, eğitim kurumlarının çevresiyle iletişimini artırmak zorunda olduğunu göstermek açısından önem taşımaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder